Autoritatea de Supraveghre Financiară (ASF) va organiza o licitaţie pentru servicii de consultanţă în domeniul evaluării unui număr de 205 persoane cu funcţie de conducere, proces în urma căruia unui vor fi confirmaţi în posturi, iar alţii vor fi disponibilizaţi.
"Procesul de evaluare va avea ca rezultat fie confirmarea anumitor persoane cu funcţii de conducere, fie disponibilizarea lor. În termen de două luni de la finalizarea evaluării, va fi elaborat şi un plan de acţiune pentru eficientizarea ASF în vederea optimizării procesului bugetar. La finele lunii august, personalul ASF număra 597 de angajaţi, în scădere cu 30 de persoane faţă de 31 iulie", se arată într-un răspuns al ASF remis la solicitarea MEDIAFAX.
Disponibilizările vor fi operate în conformitate cu contractul colectiv de muncă.
Anunţul de participare la licitaţie a fost publicat joi pe www.e-licitatie.ro.
Conform anunţului, viitorul consultant va trebui să raporteze rezultatele evaluării celor 205 persoane şi să evidenţieze punctele forte şi slabe ale fiecarei persoane evaluate, precum si indicarea unui scor individual pe competenţele analizate.
Contractul are o valoare estimată fără TVA de 540.000 lei şi se va derula pe o perioadă de 45 de zile.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 11 octombrie, urmând ca pe 17 octombrie să fie deschise.
ASF şi-a început activitatea la 29 aprilie, prin preluarea şi reorganizarea tuturor atribuţiilor Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare şi Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, în baza OUG 93/2012, aprobata cu modificari prin Legea 113/2013.
Camera Deputaţilor a adoptat, marţi, cu 257 "pentru", 68 "împotrivă" şi 7 abţineri, modificarea ordonanţei de urgenţă privind Autoritatea pentru Supraveghere Financiară, stabilind reducerea de