Proiectul “Mai mult gust, mai multă culoare” a intrat în al doilea an de implementare la Roman.
În această săptămână a fost demarat al doilea an de implementare în România a proiectului european “Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”. Proiectul se desfăşoară sub sloganul “Mai mult gust, mai multă savoare”, cu o nouă serie de intervenţii directe, dedicate promovării şi încurajării consumului de fructe şi legume proaspete în rândul categoriilor defavorizate. Peste 400 de beneficiari – copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate din municipiul Roman – vor lua parte la nouă sesiuni lunare de informare şi de gătit.
Pe parcursul celui de-al doilea an, vor fi implementate metodologiile aplicate în prima etapă a proiectului, potrivit cărora toţi beneficiarii implicaţi vor primi fructe şi legume proaspete şi variate, pe care vor învăţa să le pregătească. Medici dieteticieni vor prezenta beneficiile consumului fructelor şi legumelor pentru sănătate, iar participanţii vor avea acces la un număr semnificativ de reţete tipărite pentru acasă. “Rezultatele măsurabile ale primului an de implementare au permis continuarea proiectului în România. Împreună cu partenerii noştri europeni, cele 20 de organizaţii non-profit cu care colaborăm, şi alături de primării, îi vom invita pe beneficiari să pregătească şi să deguste reţete pe bază de fructe şi legume proaspete, încurajându-i, astfel, să crească consumul zilnic al acestei categorii de alimente”, a declarat Silvia Bucur, director general PRAIS Corporate Communications.
Proiectul, o iniţiativă a Comisiei Europene, Direcţia Generală Sănătate şi Consumatori (DG SANCO), este dezvoltat şi implementat în România, în oraşele Roman şi Medgidia, de către compania PRAIS Corporate Communications. Proiectul este coordonat de către compania Babel Strategy & Communications, fiind