GOOGLE, care deţine cel mai important motor de căutare din lume, sărbătoreşte, vineri, 15 ani de la înfiinţare, printr-un logo special, interactiv.
GOOGLE şi-a modificat, vineri, logoul pentru a marca 15 ani de la înfiinţarea companiei. Noul logo este realizat sub forma unui joc interactiv, iar a doua literă "o" din cuvântul GOOGLE este reprezentată sub forma unui tort cu două lumânări.
GOOGLE îşi modifică logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.
Doodle-urile sunt reprezentări ocazionale ale logoului afişat pe prima pagină GOOGLE (google.ro">www.google.ro), ce au acompaniat de-a lungul anilor toate căutările online făcute de utilizatorii Google din întreaga lume.
GOOGLE, proprietarul celui mai popular motor de căutare pe internet, a lansat în ultimii ani noi servicii pentru atragerea de noi utilizatori şi venituri. Fondat în 1998, de absolvenţii Universităţii Stanford Larry Page şi Sergey Brin, motorul de căutare Google este în prezent o companie activă pe toate marile pieţe globale. GOOGLE are sediul central în Silicon Valley şi birouri în America de Nord şi de Sud, Europa şi Asia.
În 1998, fondatorii GOOGLE - Larry şi Sergey - au participat la festivalul Burning Man din deşertul Nevada. Pentru că au vrut să-şi anunţe utilizatorii că vor fi plecaţi în acea perioadă, au adăugat emblema festivalului în spatele logoului GOOGLE . Primul doodle astfel creat a fost unul relativ simplu, dar ideea de a decora logoul companiei cu ocazia unor evenimente extraordinare a fost neaşteptat de bine primită de utilizatorii Google, care au apreciat natura jucăuşă a acestor modificări.
Doi ani mai târziu, în 2000, Larry şi Sergei l-au numit Dennis Hwang managerul echipei Doodle GOOGLE.
De atunci GOOGLE a creat peste 1.000 de logouri pentru paginile de start GOOGLE din întreaga