Laduree, unul dintre cele mai cunoscute branduri de lux din domeniul brutăriei, cofetăriei şi patiseriei de la nivel mondial va deschide o cofetărie în Bucureşti, chiar în această toamnă. Fondatorul Laduree este de altfel considerat inventatorul desertului macaron.
Brandul franţuzesc va fi adus în România în franciză de cele două acţionare ale multibrandului de lux Victoria 46, Dorothy Constantin şi Andreea Altay, invitată la emisiunea ZF Live de vineri, 27 septembrie.
Un macarons va costa 8.9 lei iar pe lângă celebrele prăjiturele magazinul va oferi şi ciocolată, ceaiuri, lumânări, parfumuri de cameră, gemuri, dar şi îngheţată şi sorbeturi în perioada de vară, a spus la ZF Live, Andreea Altay.
Spaţiul dedicat celebrelor delicatese va avea 35 mp şi va fi amplasat la parterul magazinului Victoria 46 de pe Calea Dorobanţi. În perioada următoare va mai fi deschis încă un magazin, într-un centru comercial din Bucureşti.
Altay estimează că magazinul Laduree va avea în jur de 30 de clienţi zilnic şi un coş mediu de cumpărături de 30 de euro.
Investiţia totală în cofetăria de lux le-a costat pe cele două acţionare 550.000 de euro, costuri care cuprind taxe de franciză, valoarea conceptului şi primul stoc de produse.
Laduree, unul dintre cele mai cunoscute branduri de lux din domeniul brutăriei, cofetăriei şi patiseriei de la nivel mondial va deschide o cofetărie în Bucureşti, chiar în această toamnă. Fondatorul Laduree este de altfel considerat inventatorul desertului macaron.
Brandul franţuzesc va fi adus în România în franciză de cele două acţionare ale multibrandului de lux Victoria 46, Dorothy Constantin şi Andreea Altay, invitată la emisiunea ZF Live de vineri, 27 septembrie.
Un macarons va costa 8.9 lei iar pe lângă celebrele prăjiturele magazinul va oferi şi ciocolată, ceaiuri, lumânări, parfumuri de cameră, gemur