Nu contează cu cine joacă, Steaua să fie pe teren! Echipa din Ghencea face audiențe, indiferent de adversar. Dovadă stă meciul de aseară, cu Avântul Bârsana (echipă din liga a patra!)
Meciul difuzat de Pro TV a avut o audiență medie peste Next Star-ul lui Dan Negru (Antena 1), care domina, până acum, serile de joi. Practic, bătălia s-a dat aseară între Pro TV și Antena 1: audiența posturilor de pe următoarele locuri a fost de câteva ori mai mică decât a celor două programe din top.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară, din timpul meciului de fotbal:
NAȚIONAL. Partida Steaua – Avântul Bârsana, de pe Pro TV, a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 2,2 milioane de români, cu 500.000 mai mulți decât locul doi, Antena 1, cu Next Star. Locul al treilea, Acasă TV, a avut rezultate mult în urma primilor clasați: 662.000 de români la nivel național.
URBAN. Și la orașe, meciul Stelei a fost pe primul loc: 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban au văzut partida de pe Pro TV. La Negru se uitau puțin peste un milion de orășeni.
Ca și la nivel național, și la orașe este o diferență foarte mare între primele două clasate și restul plutonului. Acasă TV, locul al treilea, a avut o audiență de până în 300.000 de telespectatori pe minut la orașe.
COMERCIAL. Din publicul partidei de pe Pro TV, 629.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul 18-49 de ani (11,3 rating comercial). Pe intervalul Steaua – Bârsana, Antena 1 avea, cu Dan Negru și Next Star, 389.000 de persoane din acest target (7 rating).
Audiența posturilor TV pe intervalul partidei Steaua – Avantul Bârsana, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din to