Spotul publicitar de 30 de secunde a fost făcut de firma Bivolul Advertising şi a costat Consiliul Judeţean Vrancea 63.000 de lei. Spotul va fi difuzat pe TVR şi Antena 3.
Spotul publicitar prin care va fi promovat la două televiziuni naţionale Festivalul Viei şi Vinului „Bachus 2003” are în prim plan două personaje desprinse parcă din filmele cu mafia.
Clipul, care durează 30 de secunde, prezintă un hoţ care pătrunde prin efracţie într-o pivniţă, de unde subtilizează pentru şeful său, mafiotul, o sticlă cu un vin renumit pe aceste plaiuri.
Dialogul dintre cei doi este redat în spot în felul următor:
„-Uite şefu’, v-am adus vinul. E Şarba de la Vrancea!.
-Tu vii la mine cu o sticlă, când joi, pe 3 octombrie, la Focşani, o să curgă şuvoaie de vin din butoaiele podgorenilor, că doar începe festivalul Viei şi Vinului. La „Bachus” merge toată România. Vine şi Chris Norman!”.
Spotul publicitar de 30 de secunde, dar şi un filmuleţ de 15 minute a fost făcut de firma Bivolul Advertising şi a costat Consiliul Judeţean Vrancea 63.000 de lei.
Totodată, Consiliul Judeţean Vrancea a plătit aproape 80.000 de lei pentru difuzarea spoturilor la două televiziuni naţionale, respectiv Televiziunea Română şi Antena 3.
Mai puteţi citi:
Marian Oprişan a reziliat contractul cu editorul Monitorului de Vrancea
Consiliul Judeţean Vrancea plăteşte 14.000 de euro pentru un film de prezentare de 15 minute