Roş-albaştrii luau un milion de euro de la RAFO în 2007, acum s-au mulţumit cu 500.000 de euro, după trei sezoane în care lăsaseră tricourile goale aşteptînd o superofertă
Steaua are un sezon excelent din punct de vedere financiar, cu venituri de peste 30 de milioane de euro din participarea în Liga 1 şi în Champions League plus vînzarea lui Chiricheş la Tottenham, dar încasările uriaşe nu sporesc cota de piaţă a clubului. Dovada: momentul bun generat de performanţele echipei e însoţit de semnarea unui contract de publicitate mai mic decît precedentul, care data de acum trei ani.
Bourceanu şi colegii lui vor purta pe tricouri numele firmei de asigurări City Insurance, de la care vor primi 500.000 de euro de-a lungul unui sezon. Precedentul acord pentru sponsor principal, cu Sportingbet, valora 750.000 de euro. Şi acela demonstra o tendinţă de scădere. Anterior, Steaua jucase cu City Financial pe tricouri contra a 1,5 milioane de euro. Iar în 2006 semnase primul contract foarte important de publicitate, cu RAFO, pe un milion de euro anual.
De la înţelegerea cu casa de pariuri Sportingbet, de acum trei ani, Steaua a jucat fără sponsor principal pe echipament, printre puţinele formaţii din Liga 1 aflate în această situaţie, întrucît Becali anunţase că nu mai acceptă o sumă sub un milion de euro.
Cu patronul în închisoare, condamnat să ispăşească o pedeapsă de trei ani, dar cu cea mai mare cifră de afaceri de cînd s-a înfiinţat clubul, roş-albaştrii au agreat totuşi o înţelegere mai mică decît cele cu care erau obişnuiţi.
2,2 milioane de euro încasează Steaua din vînzarea biletelor pentru meciul cu Chelsea, de marţi, ora 21:45. Suma e de peste patru ori mai mare decît plăteşte sponsorul principal
300.000 de euro pe an a plătit City Insurance către FRF, cu care are de asemenea un contract de publicitate, unul car