Bogdan Georgescu, 38 de ani, un executiv care a condus mai bine de zece ani firma de consultanţă imobiliară Colliers International, a început în primăvara acestui an un nou business – o bibliotecă dedicată corporatiştilor.
În prezent, Bookster deserveşte ca proiect-pilot opt companii şi aproximativ 700 de angajaţi (printre care ING şi Banca Transilvania), iar pe rafturile bibliotecii se regăsesc aproape 1.500 de cărţi, articole, studii de caz şi materiale video. Sistemul după care funcţionează Bookster este următorul: intri pe site, alegi cărţile pe care vrei să le citeşti, faci comanda şi într-o săptămână le găseşti pe birou, urmând ca după ce termini de citit compania să vină să le ridice.
„Ideea mi-a venit acum 5-6 ani, când încă eram la Colliers şi când am decis să aduc la birou toate cărţile pe care le citisem şi le aveam acasă, pentru ca şi alţi colegi să poată avea acces la informaţiile respective. Am dezvoltat şi un sistem informatic prin care să văd cât citeşte fiecare şi ce citeşte şi am început să le recomand diverse lecturi. După doi ani rata de folosire a cărţilor se triplase, iar pornind de la această experienţă, în 2011, după ce am plecat de la Colliers şi am făcut un incubator de afaceri, am zis să dezvoltăm conceptul, să facem un business care să aibă caracter social“, spune Bogdan Georgescu, care a lucrat în cadrul Colliers International timp de 14 ani.
Bookster se adresează în principal companiilor mari, care pot folosi sistemul ca beneficiu (achitând un abonament lunar de 3-4 euro pentru fiecare angajat care îşi activează un cont Bookster), pe lângă tradiţionalele tichete de masă, abonamente la săli de sport sau carduri de sănătate.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.09.2013
ZF Corporate e