Emanuel Sîrbu, 36 de ani, un antreprenor cu experienţă în domenii precum turism, retail sau servicii de închiriere autoturisme, a decis în urmă cu aproape doi ani să îşi facă intrarea pe o piaţă nouă şi să deschidă în centrul Timişoarei o brutărie artizanală. Ideea brutăriei Codru de Pâine s-a „născut“ odată ce Emanuel Sîrbu a găsit blogul cu reţete de pâine al unei tinere din Timişoara, absolventă de arhitectură pe care criza a forţat-o să se reprofileze.
„Eu eram în căutarea unor oameni pasionaţi de ceea ce fac, împreună cu care să încep o afacere. Nu era foarte important domeniul, ci mai degrabă să fie de nişă, piaţa să fie la început şi să aibă un potenţial destul de mare de dezvoltare. Totodată eram în căutarea unor surse de alimente sănătoase, de încredere şi cât se poate de naturale. Întâmplarea a făcut să descopăr blogul Codruţei Popa (Apă. Făină. Sare. ) şi după ce am citit într-o noapte toate poveştile – reţete despre pâine, mi-am dat seama că asta ar putea fi şi o sursă de pâine (…) şi afacerea pe care o căutam“, spune Emanuel Sîrbu, care deţine în prezent o agenţie de turism, un minimarket în zona Otopeni (Fresh Market) şi firma de închiriere de autoturisme Happy Rent a Car.
Deşi discuţiile despre începerea acestui business au început în primăvara anului trecut, planurile celor doi s-au concretizat abia un an mai târziu, când Emanuel Sîrbu şi Codruţa Popa (35 de ani) au demarat renovarea unui spaţiu de 100 de metri pătraţi închiriat în centrul oraşului Timişoara.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 23.09.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci,