• Omul s-a trezit cu un contract prelungit fara vointa sa • Ieseanul ceruse operatorului de telefonie sa-i schimbe abonamentul cu optiunea PrePay • Desi cererea sa a fost depusa din mai, Orange l-a anuntat ca i s-a prelungit contractul care a expirat in acea luna • Ieseanul sustine ca in urma cu doua luni, Orange i-a "furat" din optiunea avuta pe abonamentul sotiei
Orange, unul din principalii jucatori de pe piata telefoniei mobile, isi tine captivi clientii, folosind orice tertip pentru a nu le da voie sa-si porteze numerele in alta retea. Este si cazul ieseanului Ioan Bogdan Barbieru care, dupa 4 ani, nemultumit de serviciile oferite de companie de telefonie, a incercat sa se mute in reteaua concurenta. A fost de ajuns pentru cei de la Orange sa inceapa un joc destul de perfid, prin care sa-i taie ieseanului orice elan. Cireasa de pe tort o reprezinta prelungirea contractului fara acordul titularului si in ciuda faptului ca acesta si-a exprimat in scris optiunea de a rezilia orice serviciu oferit de Orange.
Vrei, nu vrei, trebuie sa ramai la noi!
Anul acesta, in luna aprilie, Bogdan Barbieru a incercat sa afle daca poate sa-si porteze numarul in alta retea. A sunat la serviciul Clienti, de unde i s-a spus ca pana nu se termina perioada contractului, adica luna mai, optiunea sa nu poate fi perfectata. Mai mult, i s-a comunicat ca va fi contactat de cineva care ii va prezenta cateva conditii avantajoase, daca va ramane in reteaua Orange. Pe 30 august, ieseanul a primit prin intermediul postei electronice, actul aditional la noul contract. "Am citit actul si nu am fost de acord cu cele stipulate. Pe 5 septembrie, le-am trimis raspunsul meu negativ. Saptamana urmatoare, am mers la Orange pentru a-mi trece 3 din cele 5 abonamente pe cartele PrePay. Mi s-a spus ca nu se poate, pentru ca a intrat in vigoare prelungirea contractului. Nu mi-