„Fara reclama, nu existi: Google, investitii organice cat si CPC, Facebook si marketing afiliat – acestea sunt canalele principale de promovare in prezent. Pentru canalele de marketing online mentionate vom aloca un buget de aproximativ 20.000 de euro/luna”, spun ei.
Cei do antreprenori au lansat Boutique Mall in 2008 cand, dupa o experienta de cateva luni in SUA, George Chiruta a revenit in tara si s-a angajat la Directia Proprietati Imobiliare din cadrul Romtelecom.
„Acolo l-am intalnit pe Tudor, cu care, impreauna, am creat si dezolvat ceea ce astazi puteti vedea pe www.b-mall.ro. Initial, am avut un card de credit de 500 $ luat de la banca din SUA cu care am inceput sa ne luam articole de imbracaminte si incaltaminte in scop propriu. Ulterior, am inceput sa luam si pentru prieteni si am realizat ca piata are nevoie de cineva care poate sa ofere servicii de calitate. Mi-aduc aminte ca intr-o duminica, am creat prima varianta de site la o terasa din Piata Romana, o varianta destul de primara dar care ne-a dat imboldul de care aveam nevoie”, spune el.
George, 29 de ani, a terminat Facultatea de Informatica Manageriala si Master Financiar Bancar, avand in trecut o agentie imobiliara, in anii 2007-2008, la care a decis sa renunte inainte de plecarea in SUA unde initial era si decis sa ramana. O alta firma avuta de el a fost una de transport care insa, odata cu venirea crizei, nu a performat.
Tudor Alexandru Balaban are 26 ani si a terminat Management Financiar-Contabil si Master Marketing Comunicare si Relatii Publice din Cadrul Universitatii Spiru Haret. El s-a angajat inca din facultate la Romtelecom, „pentru a-mi asigura nevoile personale. Vroiam sa fiu independent financiar si incercam mereu sa comercilizez diferite produse online. Imi placea ca imi ofera flexibilitate totala”, spune el.
„Am inceput sa ne facem singuri coletele, prelu