Motorul de creştere a productivităţii unei companii stă în investiţiile care se fac în resursele umane. De aceea, tot mai mulţi angajatori spun că au nevoie de oameni care să înţeleagă, să conştientizeze imaginea de ansamblu a businessului şi care să îşi dorească să se dezvolte în mod continuu, este de părere Eric Stab, preşedintele GDF SUEZ Energy România, subsidiara locală a celui mai mare producător de energie din lume.
„Angajaţii sunt motorul companiilor, iar pentru orice organizaţie dezvoltarea competenţelor, a talentelor angajaţilor este esenţială. Trebuie să le dăm acestora oportunitatea de a înţelege mai bine businessul în care activează, dar să se familiarizeze şi cu alte industrii şi să aplice bune practici din alte domenii. Este important să investim în programe, în cursuri care să le reîmprospăteze oamenilor cunoştinţele şi care să îi ajute să vadă activitatea pe care o desfăşoară la scară mai mare. Avem nevoie să dezvoltăm viitori lideri“, a spus Eric Stab, prezent la evenimentul de absolvire a primei promoţii de manageri ai ExMP, unul dintre cele mai noi programe de educaţie pentru executivi, adus pe piaţa locală de Camera Franceză de Comerţ şi Industrie în România în parteneriat cu şcoala franceză de business ESCP Europe.
Prima promoţie de absolvenţi a fost formată din 15 manageri din companii precum GDF SUEZ Energy România, Apa Nova, Expert Petroleum, Euralis Seminţe, Lafarge România şi Renault România, organizaţii care au suportat costurile programului în valoare de 12.000 de euro, plus TVA (potrivit informaţiilor din piaţă). Cursurile programului de master (care reprezintă 50% din programul de EMBA derulat de ESCP Europe) au o durată de nouă luni (nouă module), orele de clasă fiind ţinute în limba engleză. Continuarea pe ZFCorporate
Motorul de creştere a productivităţii unei companii stă în investiţiil