Opran a preluat in luna aprilie a acestui an managementul Saatchi & Saatchi, Saatchi & Saatchi X si Pantone Studios dupa ce anterior a condus timp de doi ani agentia de BTL si shopper marketing Saatchi&Saatchi X.
"Cartea pe care mizam este integrarea serviciilor si schimbarea modelului in care construim branduri in aceasta revolutie digitala. Astfel, Saatchi & Saatchi se va concentra pe zona de crestere a brandurilor, iar obiectivul meu pentru 2013 si 2014 este sa devina foarte clar ca Saatchi&Saatchi este o companie cu servicii integrate care raspund digitalizarii. Ceea ce va vinde Saatchi&Saatchi este realizarea de idei foarte puternice care sa fie comunicabile pentru orice tip de canal. Trendul este sa conteze tot mai mult continutul, mesajul, valoarea pe care o adauga continutul pe digital. Toata lumea creste pe digital, dar intrebarea este cum cresti. Inainte conta foarte mult pentru client isa fie pe Facebook, acum, in schimb, sunt mai interesati de ce trebuiie sa fie acolo, de stau oamenii si cum comunica pe Facebook. Iar brandurile s-au sofisticat pentru ca inainte foarte multi clienti spuneau ca vor sa aiba o pagina pe Facebook. Si a durat pana oamenii au inteles ca Facebook nu este un mediu in care poti sa fortezi, ci trebuie sa fii acceptat de comunitate.", afirma Mona Opran.Saatchi&Saatchi X trebuie sa devina un brand recunoscut pentru shopper marketing
Pe de alta parte, Saatchi&Saatchi X, o companie lansata in anul 2005 si care a devenit cunoscuta pe piata locala pentru activitatile de BTL (organizare de evenimente) va trebui sa devina recunoscuta ca un brand de shopper marketing.
"In Romania mai este mult loc de crestere pe segmentul de shopper marketing, iar noi in 2014 vom miza pe shopper marketing digitalizat. Fie ca va fi vorba de proiecte in magazine, supermarketuri, farmacii ori showroom-uri, vom folosi tehnologie noua si tot c