John Rossiter activeaza in industria TV din 1997, avand experienta in managementul Walt Disney, Sony si HBO.
Interviul a avut loc cu ocazia schimbarii canalelor AXN Crime si AXN Sci-Fi in AXN White si respectiv AXN Black, de la 1 octombrie.
AXN White se adreseaza in special femeilor, urmand sa aiba la data lansarii seriale precum The Client List, Grand Hotel sau Eat Pray Love.AXN Black se adreseaza in special barbatilor si va difuza, de la aceleasi date, seriale precum Spartacus, The Hero, Primeval: A New World.
AXN ocupa pozitia a doua in Romania, ca audienta, pe segmentul canalelor de film si seriale.
Wall-Street.ro: Numeste-mi trei lucruri care s-au schimbat in cei peste 15 ani de activitate in industria TV?
John Rossiter: Influenta online-ului, atat ca marketing cat si ca instrument de distributie; continutul s-a schimbat de asemenea, ceea ce se produce acum are standarde mult mai ridicate decat in trecut. Sunt mai multe productii, cu actori mai buni, de exemplu.
W-S.ro: Audienta din Romania nu prea ar fi de acord cu lucrul acesta…Calitatea emisiunilor din Romania este in continua scadere.
JR: Probabil, insa eu vorbesc in general de emisiuni, din punct de vedere al actorilor, scenariilor. Stiu ca reality-show-urile au schimbat perceptiile, insa, per total, valoarea productiilor a crescut. Vorbim de “cinemaficarea televizorului”, in multe feluri.
W-S.ro: Ce anume apreciezi la emisiunile TV, programele televizate?
JR: Imi plac show-urile cu o poveste foarte buna. Citeam un articol in Wired Magazine acum ceva vreme unde scria ca suntem in “era de platina” a emisiunilor. Nu mai exista acea distinctie majora intre programele din SUA vs Europa de Est, ca in trecut.
W-S.ro: Si al treilea lucru ce s-a modificat in ultimii ani?
JR: In anii recenti consumatorii se uita la emisiuni pe smartphone-uri, tablete, onlin