Integrarea dispozitivelor mobile şi a reţelelor sociale, varietatea opţiunilor de livrare şi flexibilitatea la returnarea produselor cresc loialitatea faţă de brand
Jumătate dintre consumatorii europeni urmăresc un brand pe Facebook, iar 86% dintre ei acordă atenţie informaţiilor noi transmise de comercianţi
Reţelele sociale şi utilizarea dispozitivelor mobile continuă să influenţeze obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor, iar integrarea acestora, precum şi varietatea de livrare şi flexibilitatea la returnare sunt elemenete care determină creşterea loialităţii de brand, potrivit unui studiu realizat de UPS şi comScore.
Astfel, jumătate dintre consumatorii europeni intervievaţi urmăresc un brand pe Facebook, iar 86% dintre aceştia acordă atenţie informaţiilor noi transmise de comercianţi. În plus, jumătate dintre clienţii care utilizează un smartphone şi aproape 60% dintre cei care utilizează o tabletă cumpără online, iar 44% dintre ei au menţionat că şansele de a compara ofertele magazinelor sunt mult mai mici atunci când utilizează aplicaţia pentru telefonul mobil a unui retailer, comparativ cu versiunea pentru mobil a site-ului. "Consumatorii din Europa şi din întreaga lume au la dispoziţie un număr din ce în ce mai mare de dispozitive digitale şi modalităţi diverse de a fi permanent conectaţi cu retailerii lor preferaţi online pe parcursul întregului proces de la selecţie, comandă şi până la livrare", a declarat Susan Engleson, Senior Director în cadrul comScore.
Conform ei, "ceea ce îi va diferenţia pe comercianţi pe această piaţă competitivă este modul în care vor răspunde nevoilor şi aşteptărilor extrem de dinamice ale clienţilor".
Consumatorii îşi doresc varietate
Potrivit rezultatelor studiului, atunci când fac cumpărături online consumatorii îşi doresc varietate, mai mult control asupra termenului de