După mai multe încercări de a alege un slogan care să ne reprezinte ţara la evenimentele şi expoziţiile internaţionale, Agenţia Naţională a Turismului a ales învingătorul.
„Concursul a fost lansat acum două luni, iar identificarea sloganului a fost foarte dificilă. După mine, ne reprezintă şi va fi utilizat inclusiv în toate materialele promoţionale. Suntem un popor cu adevărat ospitalier, avem tradiţii şi obiceiuri, dar cu părere de rău, la acest moment nu suntem valorificaţi, deci suntem misterioşi. Sper ca acest cuvânt – mister – să fie înlocuit peste câţiva ani cu altul“, a declarat Nicolae Platon, directorul Agenţiei.
În total, la concurs au participat peste 150 de persoane, din ţară şi de peste hotare, care au propus peste 600 de slogane.
Autoarea sloganului „Hospitality. Tradition. Mistery.“ este Elena Ciubara, care lucrează la o întreprindere străină din domeniul financiar-bancar.
„Ospitalitatea este cartea de vizită a ţării. Toţi străinii care ne vizitează rămân impresionaţi de felul cum sunt primiţi în fiecare familie. Tradiţiile merită să fie promovate şi valorificate. Iar misterul spune despre faptul că suntem o ţărişoară mică, nedescoperită, dar care are multe de arătat“, a spus câştigătoarea. Potrivit ei, iniţiativele frumoase şi implicarea fiecărui om va duce la prosperarea ţării.