Horia Brenciu, Loredana, Smiley și Marius Moga, juriul de la Vocea României
Vocea României a intrat în noul sezon într-o seară în care a concurat cu serialul turcesc Iffet (Kanal D) și cu două meciuri: Steaua – Poli Timișoara (Antena 1) și ASA Târgu Mureş – CSU Craiova (pe TVR 1). Ce audiență a făcut?
Emisiunea de pe Pro TV a fost pe prima poziție pe toate targeturile de audiență (național, urban și comercial). Ratingul a fost dublu față de următoarele clasate.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele primei emisiuni Vocea României din acest sezon:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Vocea de pe Pro TV a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 2,2 milioane de români. Audiența a fost dublă față de următorul clasat, Antena 1, care difuza meciul Steaua – Poli Timișoara. Kanal D, cu Iffet, a fost aproape la egalitate cu Antena 1.
URBAN. La Vocea României s-au uitat, în fiecare minut, peste 1,3 milioane de orășeni. Și la nivel urban, audiența a fost dublă față de locul doi. La orașe însă, a doua poziție a fost a postului Kanal D (Iffet), iar Antena 1 a fost pe poziția a treia.
COMERCIAL. Emisiunea de pe Pro TV a atras un public tânăr: 765.000 de telespectatori pe minut între 18 și 49 de ani (13,7 rating pe targetul comercial). Audiența pe comercial a fost de trei ori mai mare decât a Antenei 1, post la care se uitau 250.000 de persoane din acest segment (4,5 rating).
Vocea României a debutat mai bine decât în sezonul trecut. Prima ediție din 2012 a avut o medie de 1,7 milioane de români pe minut, dintre care aproape 1,1 milioane din orașe.
Audiența posturilor TV sâmbătă, 28 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectator