Ia e iar la moda. Si de cand moda a revenit la traditiile romanesti, femeia din Romania a devenit intr-un fel ambasadoare a brandului de tara.
Magazinul online cu ii IIANA, care a crescut intr-o luna cat alte magazine in mai mult de zece luni, are acum 32.140 de fani pe Facebook. Intre comenzi si organizat de targuri, o reprezentanta IIANA ne-a raspuns la intrebari.
Cine formeaza echipa IIANA
Echipa IIANA este formata dintr-o mana de oameni proveniti din zona de publicitate, o mana de oameni tineri indragostiti de ie.
Cu ce se mandreste IIANA
Am inceput in urma cu o luna, iar de saptamana asta IIANA este un brand inregistrat cu acte in regula. In acest moment, suntem in discutii pentru semnarea unui contract cu Camera de Comert, pentru a participa la targuri in strainatate, pana in tari ca Japonia sau China. Deocamdata suntem in stadiul de discutie, dar ne propunem sa fim prezenti la targurile din afara, unde vin buyer-ii celor mai importante branduri de moda din lume.
Pentru noi este importanta o foarte buna munca de selectie a producatorilor si sprijinirea lor, pentru ca iile pe care le vindem sunt lucrate 100%, inclusiv tivul. Multi dintre producatori inca nu pot sa creada ca au comenzi incontinuu si ca produsul lor, unul de artizanat, acum este promovat si oamenii "de la oras" sunt interesati si indragostiti de el.
Ce am facut noi a fost prezentarea produsului in alta forma, punandu-l pe fete tinere, frumoase, tocmai ca sa demonstram ca ia este un lucru foarte frumos, care nu trebuie uitat.
Mandria noastra este ca produsul este facut de femeia romanca. Avem 27 de femei care lucreaza pentru magazin si majoritatea productiei este din zona Olteniei. Sunt foarte fericite ca nu trebuie sa plece la munca in Italia sau in Spania, unde acum ar fi fost platite foarte prost si poate ca ar f