"Imaginea noastra ca tara este proasta in ansamblu, iar daca ar fi sa dam un calificativ intre 1 si 10 noi suntem undeva pe la 3, insa, in mod paradoxal, avem potential de crestere, pe care nu il folosim. (...) Toti oamenii care au fost in Romania macar o data au o impresie buna despre tara noastra, ceea ce inseamna ca imaginea noastra proasta este data de o inactiune sau de o actiune inadecvata de promovare in afara granitelor", a declarat primarul Sibiului, Klaus Johannis.
El adauga ca Romania are nevoie de cat mai multa promovare pentru a-si creste valoarea de destinatie turistica.
"Daca ne uitam la ce facem noi pentru imaginea Romaniei ne dam seama ca nu facem mai nimic. Tarile care se respecta au un plan de promovare, prin tot felul de actiuni specifice. (...) Si la recentul targ de turism ne-am prezentat cu un stand ca dupa razboiul din Vietnam", a adaugat Johannis.
Romania a participat recent la targul IFTM din Paris, unul dintre cele mai importante targuri de turism din lume, iar standul nostru a fost situat in apropierea standurilor de prezentare a Greciei, Turciei si Ciprului, potrivit unei relatari Wall-Street.ro.
Spatiul destinat Romaniei a fost unul de mici dimensiuni, aproximativ 20 mp, comparabil doar cu standul unui hotel din Grecia.
Citeste si:Propunerile PNL pentru functia de premier: Klaus Johannis, Stere Farmache si Mariana GheorgheConsulul Germaniei la Timisoara: Investitorii straini se simt respinsiPresedintele Cehiei: Pretul platit pentru salvarea euro este prea mare
"Romania nu s-a promovat niciodata bine, deoarece in politica noastra aceasta promovare nu este un lucru important. Ultimul ministru al turismului care a fost ministru este Dan Matei Agathon, dupa care Ministerul Turismului s-a dus tot in jos. De exemplu, Spania nu era tocmai o destinatie turistica, insa din anii 70 s-au hotarat sa devina o