Coca-Cola nu mai este cel mai valoros brand din lume, compania fiind devansata in 2013 de Apple si Google.
Astfel, producatorul de bauturi racoritoare si-a pierdut suprematia, desi s-a clasat pe primul loc inca de la infiintarea clasamentului, in 2000.
Apple a urcat pe primul loc in topul intocmit de Interbrand, cu o valoare estimata la 98,3 miliarde de dolari, in crestere cu 28% fata de anul trecut.
Pe locul al doilea se regaseste Google, marca evaluata la 93,3 miliarde de dolari, cu 34% mai mult decat in 2012.
Coca-Cola a cazut de pe prima pozitie pana pe locul 3, valoarea sa fiind de 79,2 miliarde de dolari, in crestere cu doar 2% in ultimul an.
Locul al patrulea revine grupului IBM, cu o valoare a brandului de 78,8 miliarde de dolari, urmat de Microsoft, cu 59,54 miliarde de dolari, General Electric (46,9 miliarde de dolari) si McDonald's (42 miliarde de dolari).
Samsung este pe locul 8, cu un brand evaluat la 39,6 miliarde de dolari, urmat de Intel, cu 37,2 miliarde de dolari. Cele doua companii au facut schimb de locuri fata de raportul din 2012.
Locul al zecelea revine marcii Toyota, evaluata la 35,3 miliarde de dolari.
In afara de Apple si Google, printre companiile cu cele mai mari cresteri fata de anul trecut se numara Amazon (locul 19, +27%), Facebook (locul 53, +43%) si Prada (locul 72, +30%).
Coca-Cola nu mai este cel mai valoros brand din lume, compania fiind devansata in 2013 de Apple si Google.
Astfel, producatorul de bauturi racoritoare si-a pierdut suprematia, desi s-a clasat pe primul loc inca de la infiintarea clasamentului, in 2000.
Apple a urcat pe primul loc in topul intocmit de Interbrand, cu o valoare estimata la 98,3 miliarde de dolari, in crestere cu 28% fata de anul trecut.
Pe locul al doilea