Reabilitările necesare pe ramura nordică şi cea sudică a coridorului 4 de cale ferată ar necesita în total 7 mld. euro, iar în momentul de faţă, la nivel naţional, CFR are întârzieri la reparaţii capitale pe 8000 km de cale ferată, a declarat in cadrul conferinţei ZF Business Construct Jean Nicolaos, Director Strategie Strategie şi Relaţii Internaţionale în cadrul CFR S.A.
“Secţiunile rămase de reabilitat pe ramura nordică cumulează circa 4 mld. Euro ceea ce înseamnă un efort important. Tot pentru 2014-2020 intenţia noastră e de a face ramura sudică a coridorului 4, având în vedere că s-a deschis noul pod peste Dunăre şi va trebui să preluăm şi acest trafic, precum şi cel generat de deschiderea tunelului pe sub Bosfor. O primă evaluare arată că secţiunile de reabilitat aici totalizează circa 3 mld. Euro”, a declarat Nicolaos. Continuarea pe ZFCorporate
Reabilitările necesare pe ramura nordică şi cea sudică a coridorului 4 de cale ferată ar necesita în total 7 mld. euro, iar în momentul de faţă, la nivel naţional, CFR are întârzieri la reparaţii capitale pe 8000 km de cale ferată, a declarat in cadrul conferinţei ZF Business Construct Jean Nicolaos, Director Strategie Strategie şi Relaţii Internaţionale în cadrul CFR S.A.
“Secţiunile rămase de reabilitat pe ramura nordică cumulează circa 4 mld. Euro ceea ce înseamnă un efort important. Tot pentru 2014-2020 intenţia noastră e de a face ramura sudică a coridorului 4, având în vedere că s-a deschis noul pod peste Dunăre şi va trebui să preluăm şi acest trafic, precum şi cel generat de deschiderea tunelului pe sub Bosfor. O primă evaluare arată că secţiunile de reabilitat aici totalizează circa 3 mld. Euro”, a declarat Nicolaos. Continuarea pe ZFCorporate