Un număr de 27 de companii româneşti din industria designului vestimentar participă la Târgul internaţional de design vestimentar şi accesorii de modă Tranoi/Fashion Week, organizat la Paris în perioada 27 - 30 septembrie, arată un comunicat al Ministerului Economiei.
Produsele, expuse în cadrul pavilionului naţional, organizat de Ministerul Economiei şi asociaţia patronală de ramură, ARCF, se înscriu în cerinţele internaţionale şi respectă regulile de design şi prezentare din domeniu, iar activitatea de promovare se va derula pe tot parcursul expoziţiei. Astfel, se poate dezvolta brandul de produs şi poate fi crescută încrederea consumatorului într-o anumită marcă.
Clemat Design, 109 Moda Dare Buy Wear Design, Da Bonton, Focus, Surface Anatomy, French Style Prod, Service Group Activ Concept, Fashiontex Metria, Hilo Atelier, AS Negulescu, Cristian Samfira Design, Rhea Costa Fashion, Iris Design Fashion, MLH Creation Factory, Kristina Dragomir Millinery, Creative Laboratories, Flonta Design, Aldo Studio, Camilium Invest, Solo Line Grup, Bendis Acoustics, Etnos Art, Hilux Fashion, Silvia Collection, One Step Forward, Art & Business Today, Artelier Lorina, sunt firmele româneşti prezente la cel mai important eveniment de profil din industria modei şi unul dintre cele mai semnificative din lume.
Potrivit sursei citate, oamenii de afaceri români au avut încă din prima zi numeroase întâlniri de lucru cu asociaţii de profil, firme de distribuţie atât din Franţa şi din spaţiul UE, cât şi din alte ţări din afara spaţiului comunitar, precum şi cu reprezentanţi ai presei de specialitate, creându-se astfel reale posibilităţi pentru creşterea exporturilor şi pentru identificarea unor noi oportunităţi de atragere de investiţii în ţara noastră.
La manifestarea de la Paris participă peste 1000 de expozanţi. Salonul prezintă cele mai importante creaţii din i