În cadrul proiectului Serviciul public de ocupare-calitate, accesibilitate si proptitudine a fost dezvoltatã o aplicatie care are ca scop introducerea serviciilor de tip self-service pentru cinci institutii implicate în acest proiect. Este vorba despre agentiile judetene pentru ocuparea fortei de muncã (AJOFM) din Sibiu, Satu Mare, Hunedoara, Dâmbovita si Vaslui. Proiectarea si realizarea aplicatiei din cadrul proiectului Serviciul Public de Ocupare-calitate, accesibilitate si promptitudine au fost realizate de firma iQuest Technologies – partenerul 6 în cadrul proiectului. Aplicatia poate fi accesatã de pe calculatorul personal, de pe touch screen-urile din sediile AJOFM, dar si de pe telefoanele mobilw, folosind www.eajofm.ro. „Aplicatia este destinatã persoanelor care au loc de muncã dar care vor sã fie în legãturã permanentã cu informatiile din piata muncii, somerilor indemnizati si neindemnizati, angajatorilor si angajatilor din AJOFM. Folosind portalul web, fiecare grup tintã beneficiazã de servicii dedicate, fiecare grup fiind în permanentã ghidat si consiliat prin intermediul a nouã module: Contul meu, e-Urnã, e-Info, Alerte, e-Bursã, e-Recomandãri, e-Ocupare, Viza electronicã si Panou de control“, a precizat Daniel Olteanu, directorul executiv al AJOFM Vaslui. Persoanele fizice, indiferent de tipul lor, pot sã configureze CV-ul în format Europass, precum si scrisori de intentie – toate acestea folosind modulul e-Urnã. Persoanele având statut de someri indemnizati primesc alerte cu privire la data prezentãrii la vizã, pe care o pot efectua de la orice punct din tarã care face parte din acest proiect. Alertele se primesc pe diverse canale, inclusiv prin apel telefonic, folosind tehnologia text to spech dezvoltatã de firma iQuest Technologies. Somerii indemnizati si neindemnizati primesc consiliere pe portal atât din partea angajatilor AJOFM, prin recomand