Conflictele dintre membrii boardului şi echipa executivă de management a BlackBerry sunt cauza principală a prăbuşirii celei mai mari companii de tehnologie din Canada, scrie publicaţia canadiană The Globe and Mail.
BlackBerry, care înainte de apariţia iPhone-ului era una dintre cele mai inovatoare companii de profil din lume, a avut în plan ca serviciul propriu de mesagerie instantă numit BlackBerry Messenger (BBM) să înlocuiască serviciul de scurte mesaje text (SMS) la nivelul întregii industrii, indiferent de marca telefonului utilizat.
Aceasta a fost una dintre strategiile BlackBerry de a readuce compania în prim-planul industriei de telecomunicaţii, însă proiectul a eşuat din cauza viziunilor diferite ale celor doi directori executivi ai BlackBerry, scrie publicaţia canadiană The Globe and Mail într-o analiză a motivelor care au stat la baza prăbuşirii companiei. Continuarea pe ZFCorporate
Conflictele dintre membrii boardului şi echipa executivă de management a BlackBerry sunt cauza principală a prăbuşirii celei mai mari companii de tehnologie din Canada, scrie publicaţia canadiană The Globe and Mail.
BlackBerry, care înainte de apariţia iPhone-ului era una dintre cele mai inovatoare companii de profil din lume, a avut în plan ca serviciul propriu de mesagerie instantă numit BlackBerry Messenger (BBM) să înlocuiască serviciul de scurte mesaje text (SMS) la nivelul întregii industrii, indiferent de marca telefonului utilizat.
Aceasta a fost una dintre strategiile BlackBerry de a readuce compania în prim-planul industriei de telecomunicaţii, însă proiectul a eşuat din cauza viziunilor diferite ale celor doi directori executivi ai BlackBerry, scrie publicaţia canadiană The Globe and Mail într-o analiză a motivelor care au stat la baza prăbuşirii companiei. Continuarea pe ZFCorporate