Ministerul Mediului este dispus să plătească peste 200.000 de euro pentru servicii de monitorizare a mass-media, din care vrea să afle tot ce se publică despre POS Mediu în presa scrisă, audio-vizuală şi electronică. Aceeaşi firmă va scrie şi drepturile la replică ale ministerului.
Din caietul de sarcini reiese că Ministerul Mediului doreşte ca firma câştigătoare să se ocupe de „monitorizarea mass-media centrale, locale şi electronice (online), pe parcursul derulării contractului”. „Această activitate presupune nu numai urmărirea articolelor din presa scrisă/emisiunilor din mass-media audio-vizuale vizând POS Mediu, dar şi o analiză profesionistă a respectivelor materiale (articole, interviuri etc.)”, se precizează în documentul citat. De asemenea, o a doua cerinţă vizează „elaborarea unui raport cu privire la vizibilitatea POS Mediu în presa scrisă, audio-vizuală şi electronică”.
Valoarea estimată a contractului este de 838.125 lei, fără TVA, va fi încheiat pe o durată de 24 de luni, sub denumirea de „achiziţionarea serviciilor de monitorizare mass-media în perioada 2013-2015”.
Din informaţiile publicate de minister reiese că banii vor fi alocaţi de la bugetul de stat, „urmând ca 90% din totalul cheltuielilor eligibile să fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritară 6 Asistenţă Tehnică din POS Mediu”.
Condiţii pentru a participa la licitaţie
Firmele interesate trebuie să aibă „experienţă similară demonstrată prin: prezentarea a maxim 2 contracte având ca obiect prestarea de servicii similare (monitorizare mass-media), contracte derulate în ultimii 3 ani, cu valoare cumulată de minim 500.000 lei”. „În cazul asocierilor, condiţia se va considera îndeplinită în mod cumulativ”.
În plus, „ofertantul trebuie să facă dovada că membrul echipei care elaborează analizele şi drepturile la replică are activitate jurnalistică profesionistă de ce