Pregătirile de nuntă ajung din ce în ce mai des să suporte capriciile modei, fie ele importate din Occident sau sugerate de organizatorii de nunţi. Azi, miresele vor să fie răpite de talibani, îşi cumpără două rochii şi, mai nou, au îmbrăţişat conceptul „Save the date“.
Bucureştenii care se pregătesc să-şi pună pirostriile s-au înghesuit, în weekend-ul care a trecut, la cea de-a zece ediţie a Târgului „Ghidul Miresei“ organizat la Romexpo. Şi de această dată, românii au arătat că banii nu mai contează atunci când trebuie să-ţi impresionezi invitaţii, iar această dorinţă este exploatată din plin de cei care activează în industria nunţilor.
Dacă viitorii gineri apar la astfel de evenimente ca simpli însoţitori, domnişoarele sunt avide să descopere cele mai noi tendinţe în materie de nunţi. Miresele din România au o adevărată pasiune pentru tot ce vine din Occident, după cum ne-au declarat specialiştii în organizarea nunţilor prezenţi la Romexpo.
Ne-am americanizat şi noi. Facem cununia în aer liber, vrem două ţinute pentru ziua cea mare, că nu mai suportăm să dansăm toată noaptea într-o rochie cu trena până în pământ. Din cauza asta, femeile se orientează şi după o a doua rochie, mai ieftină şi mai colorată, în genul unei rochii de petrecere, a explicat Roxana Radu, unul dintre reprezentanţii Târgului „Ghidul Miresei“.
Ediţia de toamnă a târgului a cumulat ofertele promoţionale a peste 100 de branduri vestimentare şi agenţii de profil. Spre exemplu, pachetele de nuntă all inclusive, care conţin meniul, aranjarea mesei, a sălii, tortul şi întâmpinarea invitaţilor cu şampanie şi pişcoturi, se situează în jurul sumei de 55 de euro de persoană. Variantele mai ieftine pornesc de la 46 de euro, dar cu mai puţine opţiuni.
Reduceri ignorate
Cele peste 30 de branduri vestimentare, printre care Vogue Mariage, Astyle şi Natalia Vasiliev