Apple şi Google sunt cele mai valoroase branduri din lume. Ele devansează Coca-Cola, care a pierdut pentru prima dată în ultimii 13 ani primul loc în topul celor mai cunoscute mărci. Aşa arată un raport prezentat luni de Interbrand, companie din grupul Omnicom.
Apple a urcat pe primul loc în acest an, cu o valoare a brandului estimată la 98,3 miliarde de dolari. E vorba de o creştere cu 28% faţă de anul 2012.
Pe locul al doilea se află Google, evaluat la 93,3 miliarde, cu 34% mai mult faţă de anul trecut.
Coca-Cola, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare la nivel mondial, a căzut de pe prima poziţie până pe locul trei. Brandul a crescut în valoare cu 2% în ultimul an, la 79,2 miliarde de dolari.
În top 10 se mai regăsesc companii precum IBM, General Electric, McDonald's, Samsung, Intel şi Toyota. Mercedez-Benz e pe locul 11, iar BMW pe 12.
Topul "Best Global Brands" apare anual începând din 2000 şi este unul dintre cele mai urmărite studii de acest gen.
Apple şi Google sunt cele mai valoroase branduri din lume. Ele devansează Coca-Cola, care a pierdut pentru prima dată în ultimii 13 ani primul loc în topul celor mai cunoscute mărci. Aşa arată un raport prezentat luni de Interbrand, companie din grupul Omnicom.
Apple a urcat pe primul loc în acest an, cu o valoare a brandului estimată la 98,3 miliarde de dolari. E vorba de o creştere cu 28% faţă de anul 2012.
Pe locul al doilea se află Google, evaluat la 93,3 miliarde, cu 34% mai mult faţă de anul trecut.
Coca-Cola, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare la nivel mondial, a căzut de pe prima poziţie până pe locul trei. Brandul a crescut în valoare cu 2% în ultimul an, la 79,2 miliarde de dolari.
În top 10 se mai regăsesc companii precum IBM, General Electric, McDonald's, Samsung, Intel şi Toyota. Mercedez-Benz e pe locul 11, iar BMW pe 1