“Ideea SeleStudio a venit in mod firesc, din vremea cand ma ocupam de advertising, impinsi oarecum de cativa clienti si prieteni. Dupa primii pasi, atragandu-ne tot mai mult aceasta arta dimpreuna cu tehnicile ei, am renuntat total la alte domenii si am mutat definitiv toata imaginatia si munca spre ceea ce facem acum. Nu am cautat profitul cu orice pret, ci mai ales castigul de a face ceea ce ne este drag, ne mentine curiosi si ne ajuta sa ne exprimam personalitatile asa cum dorim. Ceea ce facem in atelierul nostru e unica noastra sursa de venit. Nu puteam ajunge la performanta daca eram distrasi de alte activitati”, subliniaza Dacian Selegean.
Principalele provocari pe care trebuie sa le depaseasca in prezent sunt suplinirea absentei unor targuri si festivaluri profesionist organizate in Romania, cu specific clar, cu participanti atent selectionati.
“Nu ne putem permite sa ne prezentam lucrarile in spatii inundate de hand-made de duzina, sau mai rau, de falsuri si marfa de Dragonul Rosu”, puncteaza Selegean.
In atelier, antreprenorii creeaza bratari decorate, genti, posete din piele, cufere din lemn, porturi de arme si decoratiuni interioare – “toate isi au publicul lor”.
“De altfel, avem un principiu: cautam sa ne gasim publicul, esential de altfel pentru orice artist. Din acest public se va decanta si Clientela. Nu avem un portret robot al celor ce cumpara”, spune el.
Per total insa, cei ce apreciaza produsele din lemn si piele realizate de familie, sunt oameni interesati mai mult in a avea un lucru cu poveste decat un brand oarecare. “Avem clienti de la copii, cu care am inceput un proiect de ateliere gazduit de Carturesti la Arad si Timisoara, pana la oameni de varsta inaintata”.Strategii de vanzari
Atelierul unde cei patru lucreaza nu este un spatiu inchis ci, ca strategie de vanzare si convingere a clientilor, oricine poate