Viceprimarul Traian Stoia propune un program de modificare a delimitărilor rutiere de pe drumurile publice din Timişoara : bordurile stradale, care marchează scuarurile şi giraţiile, vor fi înlocuite cu alte mijloace de delimitare a sensurilor sau în unele cazuri chiar eliminate complet. În ultima perioadă au fost înregistrate incidente în urma cărora conducătorii auto reclamă faptul că bordurile sunt adevărate capcane din cauză că sunt prea înalte, se confundă cu drumul fiind puţin vizibile, ori, în unele cazuri, fiind nesemnalizate corespunzător.
Conform normelor rutiere, bordurile stradale sunt folosite pentru delimitarea carosabilului şi consolidarea marginilor străzilor, şi pentru marcarea căilor de acces. În cazul scuarurilor, semi- giraţiilor sau giraţiilor, bordurile sunt de foarte multe ori generatoare de disconfort şi chiar pot duce la producerea unor accidente. La iniţiativa viceprimarului Traian Stoia o comisie formată din reprezentanţi ai Primăriei şi Poliţiei lucrează deja la un proiect pe tema prezentată în material.
În cazul scuarurilor cu spaţiu verde poziţionate inadecvat sau considerate ineficiente, comisia va decide desfiinţarea lor, în compensare Primăria atribuind Direcţiei de Mediu un teren de 5.000 de m2 pentru amenajarea unui parc în zona străzii Ion Ionescu de la Brad
Viceprimarul Traian Stoia propune un program de modificare a delimitărilor rutiere de pe drumurile publice din Timişoara : bordurile stradale, care marchează scuarurile şi giraţiile, vor fi înlocuite cu alte mijloace de delimitare a sensurilor sau în unele cazuri chiar eliminate complet. În ultima perioadă au fost înregistrate incidente în urma cărora conducătorii auto reclamă faptul că bordurile sunt adevărate capcane din cauză că sunt prea înalte, se confundă cu drumul fiind puţin vizibile, ori, în unele cazuri, fiind nesemnalizate corespunzător.
Conf