Serviciul 0800FreeCall ofera companiilor si institutiilor publice posibilitatea de a pune la dispozitia clientilor si partenerilor de afaceri numere de telefon apelate gratuit, fara niciun cost pentru initiatorul apelului. Cei care vor alege acest serviciu isi pot unifica punctele de contact intr-unul singur, printr-un numar de telefon unic, apelabil atat din retele fixe cat si din retele mobile.
Printre functionalitatile oferite se numara optiuni cum ar fi interactive voice response (IVR), rutarea apelurilor in functie de origine, data, ora si multe altele.
De asemenea, abonatii pot controla bugetul alocat acestui serviciu oferit gratuit, prin limitarea numarului de apeluri primite pe minut, restrictionarea apelurilor in anumite intervale orare sau stabilirea unui anumit buget pentru traficul lunar.
Citeste si:Utilizatorii VISA Bancpost vor fi alertati gratuit prin sms la tranzactii de peste 100 leiPeste 500.000 de numere portate de la lansarea serviciului in 2008. Vezi retelele preferate de romaniRaiffeisen Bank opereaza modificari in sistemul IT
UPC Romania este unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de telecomunicatii, compania oferind servicii de televiziune (digitala, prin satelit si analogica), internet in banda larga si telefonie in aproximativ 200 de localitati. Operatorul avea 1,15 milioane de clienti la finalul lunii iunie.
Divizia UPC Business este prezenta in 10 tari din Europa: Olanda, Austria, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Romania, Ungaria, Elvetia si Germania.
La nivel national, reteaua de fibra opticã si cablu a UPC acoperã 114 dintre cele mai importante orase din Romania, incluzand: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta, Iasi. UPC Business are clienti IMM-uri, dar si companii nationale si multinationale din domenii precum sectorul bancar, transporturi, distributie si logistica, educatie sa