TIMIȘOARA. La anul ar putea începe lucrările pentru cele trei subpasaje din Timișoara. Primarul spune că în acest fel se va fluidiza traficul în cele trei zone din oraș.
Am avut ultima discuție cu proiectanții care au câștigat licitația pentru studiile de fezabilitatea și a proiectelor tehnice pentru cele 3 subpasaje, Popa Șapcă, Jiul, Solventul. Am clarificat ultimele aspecte și în perioada următoare până la sfârșitul unii octombrie ne vor fi predate cele două studii de fezabilitate, spune primarul Nicolae Robu. Acesta are în vedere și crearea unui pasaj subteran pe unde ar circula atât mașinile mici, cât și tramvaie.
Am cerut ca în cazul Jiul- Circumvalatiunii să se analizeze și impactul pe care l-ar avea asupra intersecție o eventuală linie de tramvai între Gara de Nord și Spitalul de Copii. În cadrul sarcinilor intră și doar o analiză privind posibilitatea ca într-o etapă ulterioară să duce în subteran două benzi auto și două care ar urma să fie folosite în comun de mijloacele auto și tramvaie, pe Bd. Republicii. Am realiza o legătură mai rapidă între zona Gării și zona Centrală, inelul 1, și am fluidiza traficul și pe inelul 2, acesta ar fi un scop și mai important. Am în vedere configurația inelului 2, la vreme când Jiul va avea la capătul dintre Bega, un pod peste Bega, spune primarul Nicolae Robu.
Studiile vechi nu mai sunt valabile, ele vizau alte soluții care acum ar fi nesatisfăcătoare pentru nevoile orașului. Prețul de adjudecare a fost foarte mic, sub 15, 16 mii de euro, a mai explicat primarul orașului. La anul, în primăvară vor fi predate proiectele tehnice, în cursului anului 2014 vor începe construcțiile pentru toate cele trei subpasaje din Timișoara.
TIMIȘOARA. La anul ar putea începe lucrările pentru cele trei subpasaje din Timișoara. Primarul spune că în acest fel se va fluidiza traficul în cele trei zone di