Apple a devenit în acest an cel mai valoros brand din lume, potrivit unui nou raport al Interbrand, scrie Business Insider.
Coca-Cola a fost până anul trecut în fruntea clasamentului, în schimb în acest an coborât pe a treia poziţie, în timp ce pe locul doi se află Google.
În top 10 se regăsesc companii precum IBM (locul 4), Microsoft (locul 5), Samsung (locul 8) şi Intel (locul 9).
Interbrand este compania de consultanta al cărei top a devenit un punct de referinţă în ceea ce priveşte evaluarea mărcilor.
Apple a devenit în acest an cel mai valoros brand din lume, potrivit unui nou raport al Interbrand, scrie Business Insider.
Coca-Cola a fost până anul trecut în fruntea clasamentului, în schimb în acest an coborât pe a treia poziţie, în timp ce pe locul doi se află Google.
În top 10 se regăsesc companii precum IBM (locul 4), Microsoft (locul 5), Samsung (locul 8) şi Intel (locul 9).
Interbrand este compania de consultanta al cărei top a devenit un punct de referinţă în ceea ce priveşte evaluarea mărcilor.