Editia 2013 a clasamentului Branz Top 100 realizat de Millward Brown a readus Toyota pe primul loc la categoria Auto, dupa ce BMW obtinuse titlul anul trecut.
Toyota este din nou cel mai valoros brand auto din lume, arata un studiu realizat de Millward Brown, scrie automarket.ro. Astfel, dupa ce BMW a fost cel mai valoros brand auto al anului 2012, Toyota si-a recapatat coroana, cu o valoare estimata la 35.9 miliarde de dolari.
Mercedes-Benz s-a clasat pe al doilea loc al podiumului segmentului auto, cu 31.9 miliarde de dolari, in timp ce BMW a avut al treilea loc al podiumului, cu 31.8 miliarde de dolari.
Hyundai s-a clasat pe pozitia a patra, cu 18 miliarde de dolari, iar locul cinci este ocupat de Volkswagen, cu 11 miliarde de dolari.
Sursa foto: realitatea.net
Editia 2013 a clasamentului Branz Top 100 realizat de Millward Brown a readus Toyota pe primul loc la categoria Auto, dupa ce BMW obtinuse titlul anul trecut.
Toyota este din nou cel mai valoros brand auto din lume, arata un studiu realizat de Millward Brown, scrie automarket.ro. Astfel, dupa ce BMW a fost cel mai valoros brand auto al anului 2012, Toyota si-a recapatat coroana, cu o valoare estimata la 35.9 miliarde de dolari.
Mercedes-Benz s-a clasat pe al doilea loc al podiumului segmentului auto, cu 31.9 miliarde de dolari, in timp ce BMW a avut al treilea loc al podiumului, cu 31.8 miliarde de dolari.
Hyundai s-a clasat pe pozitia a patra, cu 18 miliarde de dolari, iar locul cinci este ocupat de Volkswagen, cu 11 miliarde de dolari.
Sursa foto: realitatea.net