Infrastructura şi calitatea serviciilor sunt principalele puncte la care se va lucra intens până anul viitor la Spitalul Judeţean de Urgenţă Slatina, în vederea acreditării de care este condiţionat pe mai departe contractul cu CJAS.
Condiţii bune de cazare, servicii medicale de calitate, comportament adecvat faţă de pacienţi, proceduri implementate sunt câteva dintre obiectivele de atins până anul viitor, când Spitalul Judeţean de Urgenţă Slatina are programată evaluarea în vederea acreditării. Fără acreditare, care poate fi obţinută cu îndeplinirea a cel puţin 85% din miile de criterii, spitalul va pierde contractul cu Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate, cel puţin aşa arată regulile încă în vigoare astăzi.
„Pentru noi este o preocupare permanentă. Am avut întâlniri în Consiliul Medical, acum vrem să purtăm discuţii în fiecare secţie, împreună cu reprezentanţii firmei de consultanţă care ne ajută să ne pregătim. Cel puţin şefii secţiilor au cuplat la acest obiectiv, însă va fi nevoie să lucrăm toţi. Chiar dacă acreditarea a fost percepută mai mult ca încadrarea în criteriile stabilite în special în ceea ce priveşte formularistica, în esenţă e vorba de mult mai mult. Serviciile de calitate vor fi izvorul acestor formulare. Dacă ne punem activitatea la punct pas cu pas, va fi foarte uşor să ajungem la respectarea tuturor cerinţelor. Nu e vorba doar de a completa corect nişte hârtii, de a pune ordine în foile de observaţie”, a declarat managerul spitalului, Andrei Iordache.
Posibilităţi de antibiogramă şi îmbunătăţirea infrastructurii
Deşi sunt extrem de multe solicitările punctuale pentru a putea ajunge la doritul 85% criterii îndeplinite, asigurarea unei infrastructuri proprii actului medical pare să fie cea mai mare provocare. E vorba de asigurarea circuitelor funcţionale, de condiţii minime în saloane, de grupuri sanitar