În cadrul programului anual Elite, MasterCard a lansat campania promoţională "Trăieşte o experienţă chic la Paris!", ce se desfăşoară între 1 octombrie - 10 noiembrie. În această perioadă, toate tranzacţiile, indiferent de valoarea lor, realizate în locaţii comerciale fizice sau virtuale, din ţară sau din străinătate, cu unul dintre cardurile Gold, Platinum, World, World Elite şi Corporate MasterCard, emise de băncile participante în campanie, sunt automat înscrise în tragerea la sorţi. În cadrul campaniei se pot câştiga 10 vouchere, în valoare de 1.000 de lei fiecare, ce pot fi utilizate la orice comerciant participant în programul MasterCard Elite din România, sau premiul cel mare, constând într-un weekend chic la Paris, pentru două persoane.
"Ne dorim ca, atât prin această campanie, cât şi prin întregul program Elite, să schimbăm percepţia clienţilor noştri premium faţă de cardurile pe care le deţin: acestea sunt mai mult decât instrumente de plată - reprezintă poarta de acces către o întreagă lume de beneficii şi tratamente elitiste, disponibile atât în România, cât şi în străinătate", a declarat Georgia Baltag, Marketing Manager România şi Moldova, MasterCard Europe. "Suntem siguri că premiile campaniei, dezvoltate în parteneriat atât cu magazinul Printemps Paris, cât şi cu comercianţii Elite din România, vor fi apreciate de clienţii noştri, care se vor putea bucura de experienţe cu adevărat unice", a spus Georgia Baltag.
Marele premiu include transportul şi cazarea la un hotel de 5***** din Paris, tur privat al oraşului şi al Operei Garnier, experienţe culturale şi gastronomice atent selectate, cât şi o sesiune de cumpărături în magazinul Printemps - alături de un consilier personal - şi un voucher de 2.000 de euro. Valoarea totală a premiilor este de 71.114 lei, TVA şi impozit incluse.
Prin intermediul programului MasterCard Elite, posesori