Miile de monede pe care suporterii trebuie să le abandoneze înainte de a intra la meciuri, pentru că nu li se permite intrarea pe stadion cu obiecte ce ar putea fi ajunge în terenul de joc, nu vor mai fi irosite, ci pot fi donate Fundaţiei Mihai Neşu, în cadrul unei campanii intitulate “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor”.
Campania debutează chiar din această seară, marţi, 1 octombrie, la partida FC Steaua Bucureşti - FC Chelsea de pe National Arena Bucureşti, suporterii fiind invitaţi să nu mai arunce monedele înainte de intrarea pe stadion, ci să le depună în dispozitivul de colectare special amenajat în apropierea căii de acces pe Naţional Arena dinspre Bd. Maior Coravu, la intrarea din faţa sectoarelor VIP.
Recipentul colector va fi disponibil la cele trei partide jucate de FC Steaua Bucureşti acasă în actualul sezon al UEFA Champions League (UCL): 1 octombrie (FC Steaua Bucureşti - FC Chelsea); 22 octombrie (FC Steaua Bucureşti - FC Basel), 26 noiembrie (FC Steaua Bucuresti - Schalke 04). Totodată, cei care doresc pot face donaţii şi online, pe www.moneda-viitor.ro, banii urmând să fie donaţi Fundaţiei Mihai Neşu pentru iniţiative destinate ajutorării copiilor cu dizabilităţi.
15.000 de euro din trei meciuri
Campania iniţiată de Graffiti Social Work (n.r- fundaţia grupului de comunicare BBDO Group România, prin care se derulează programe de educaţie si sănătate pentru copii) şi Kaleidoscope Proxmity, susţinută de UniCredit Ţiriac Bank, banca Oficială a UEFA Champions League, reprezintă o încercare de a transforma risipa în câştig, după cum declară Cristian Pantazi, Managing Director la Kaleidoscope Proximity.
„Campania <