Grupul de comunicare Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari din lume, a preluat 51% din capitalul agenţiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia,The Practice şi iLeo.
“Dezvoltarea pe pieţele aflate în creştere rapidă este o prioritate pentru Grup. Această tranzacţie este un punct de reper important şi o nouă dovadă a angajamentului nostru pentru Europa Centrală şi de Est, unde România reprezintă o piaţă-cheie”, spune Jean-Yves Naouri, Publicis Groupe COO & Executive Chairman - Publicis Worldwide.
În funcţie de aprobarea autorităţilor de reglementare, este preconizat ca tranzacţia să se încheie în primul trimestru al anului 2014.
Teddy C. Dumitrescu şi Stefan Iordache vor conduce în continuare operaţiunile din România în calitate de CEOs. Management-ul companiilor rămâne neschimbat. În plus, Teddy C. Dumitrescu va îndeplini şi rolul de Country Chairman al Grupului Publicis în România.
Din punct de vedere operaţional, managementul va raporta către Tomasz Pawlikowski,Chief Executive Officer pentru Europa Centrală şi de Est - Publicis Worldwide.
“De mai bine de zece ani, construim relaţii solide cu partenerii noştri, pe care am ajuns să îi cunoaştem bine şi în care avem încredere deplină. Prin această nouă amprentă a prezenţei noastre, ne întărim angajamentul faţă de piaţa din România, o piaţă aflată într-o creştere rapidă şi, totodată, un reper important în creativitatea regională”, adaugă Tomasz Pawlikowski.
Lideri recunoscuţi pe piaţa locală, cele cinci agenţii româneşti însumează un total de peste 150 de profesionişti în domeniul comunicării, acoperind împreună întregul spectru al disciplinelor de comunicare, de la branding la comunicare digitală, PR, creaţie şi media. Printre clienţii-cheie se numără: Avon Cosmetics, AXA Group, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, OMV