Leo Burnett&Target (creatie), Starcom MediaVest Group (media), The Practice (relatii publice) si iLeo (digital) fac parte din grupul Leo Burnett Group Romania, iar Optimedia din grupul Publicis Romania.
Cele cinci agentii romanesti au peste 150 de specialist in comunicare, in domenii precum branding, digital, PR, creatie si media. Printre clientii celor cinci companii se numara Avon Cosmetics, AXA Group, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, OMV Petrom, Procter & Gamble, Samsung, SanofiAventis.
In functie de aprobarea autoritatilor de reglementare, este preconizat ca tranzactia sa se incheie in primul trimestru al anului 2014.
Teddy C. Dumitrescu (directorul general al grupului Publicis Romania) si Stefan Iordache (directorul general al Leo Burnett Group Romania) vor conduce in continuare operatiunile din Romania.
De asemenea, managementul fiecarei companii ramane neschimbat. In plus, Teddy C. Dumitrescu va indeplini si rolul de country chairman al grupului Publicis in Romania.
“Este un pas inainte firesc, prin care ne stabilim o pozitie mult mai puternica in Romania, ca parte a unei structuri de business mai eficace si mai integrat”, a afirmat Teddy C.Dumitrescu, director general al grupului Publicis Romania.
Din punct de vedere operational, managementul va raporta catre Tomasz Pawlikowski, director general pentru Europa Centrala si de Est - Publicis Worldwide.
„Prin aceasta noua amprenta a prezentei noastre, ne intarim angajamentul fata de piata din Romania, o piata aflata intr-o crestere rapida si, totodata, un reper important in creativitatea regionala”, a afirmat Pawlikowski.
“Sunt incantat ca eu si echipa mea ne vom alatura Grupului Publicis”, declara Stefan Iordache, director general si fondator al Leo Burnett&Target.Cine a cumparat
Despre Publicis Groupe
Publicis Groupe este unul d