Probabil că Mihai Stoica şi colegii săi au luat în calcul salariile pe care le încasează ei la club, atunci când au stabilit preţul tichetelor pentru partidele de pe teren propriu din Liga Campionilor. Această „strategie“ s-a dovedit a fi falimentară, după cum a admis managerul roş-albaştrilor. După ce au pus preţuri uriaşe, acum oficialii clubului se roagă de fani să cumpere tchetele şi au decis să lase casele de la stadion deschise până la ora 22.00, adică cu-n sfert de oră peste startul partidei.
90 lei, adică 20 de euro, a costat cel mai ieftin bilet la Steaua – Chelsea (marţi seară, ora 21.45, TVR 1, Digi Sport 1, Dolce Sport 1). Un preţ extrem de mare, dacă ne uităm la veniturile din România şi mai ales la cât câştigă oamenii de rând, cei care stau, de obicei, la peluză. Oficialii stelişti au crezut că aceşti oameni îşi permit să plătească 20 de euro fiecare ca să-l vadă pe Mourinho şi elevii săi. S-au înşelat amarnic, iar eşecul acestei „strategii“ a fost anunţat, luni seară, de Mihai Stoica.
Ce a spus?
„Ne aşteptăm la vreo 35.000 – 40.000 de spectatori în meciul cu Chelsea. Culmea e că s-au epuizat biletele mai scumpe, în timp ce la peluze şi sectoarele ieftine încă există destule la vânzare“, a spus Meme la Digi Sport.
De ce s-a ajuns aici?
Un bilet la peluze sau la „sectoarele ieftine“, în viziunea lui Stoica, a costat între 90 de lei şi 150 de lei! Deloc ieftin, dacă ne gândim că în aceste zone stau, de obicei, puşti, studenţi sau, în general, suporteri cu venituri mai mici. Există şi o explicaţie pentru faptul că s-au epuizat biletele pentru sectoarele mai scumpe. A devenit o tradiţie că la meciurile importante de pe „Arena Naţională“ să meargă foarte mulţi oameni cu bani, care nu sunt neapărat fani ai fotbalului. Ei vor să se afişeze la un eveniment important pentru a se lăuda, ulterior, cu asta pe Facebook şi pe alte reţ