Pentru construcţia clădirii s-au cheltuit, până acum, 1.640.000 de lei din bugetul local.
Lucrările la noul sediu administrativ al comunei Boteşti sunt aproape de finalizare. “Nu putem să ne mutăm în noua clădire, pentru că nu dispunem de bani pentru achiziţionarea unei centrale termice şi a mobilierului necesar pentru dotarea birourilor”, a declarat Georgeta Blaj, primarul comunei Boteşti.
Începută din mandatul primăriţei Angela Boroş, constucţia a “mâncat” 1.640.000 de lei din bugetul local. “Este o clădire cu mansardă, prea mare pentru cei 15 angajaţi ai primăriei. Am reuşit, într-un an, să facem racordarea clădirii la curent electric şi la celelalte utilităţi – apă şi canal. Pe lângă lucrările interioare, este necesar să construim o magazie, un garaj şi să amenajăm parcarea din faţa clădirii”, a precizat primarul comunei Boteşti.
Clădirea are o suprafaţă contruită de 632 de metri pătraţi şi a fost compartimentată în 15 încăperi. Noua conducere a administraţiei publice locale s-a gândit să găsească o destinaţie şi pentru spaţiul care va rămâne neocupat de serviciile din cadrul primăriei. “În noul sediu al primăriei va funcţiona dispensarul uman, pentru care am rezervat trei încăperi”, a spus primarul comunei Boteşti.
Proiectul pentru noul sediu al primăriei a fost întocmit de fosta conducere a administraţiei publice locale, în urmă cu patru ani, deoarece clădirea în care a funcţionat sediul administrativ, un fost conac boieresc, a fost revendicată. Lucrările de construcţie au început în 2011. În prezent, Consiliul Local Boteşti funcţionează într-o clădire veche, reabilitată.
Pentru construcţia clădirii s-au cheltuit, până acum, 1.640.000 de lei din bugetul local.
Lucrările la noul sediu administrativ al comunei Boteşti sunt aproape de finalizare. “Nu putem să ne mutăm în noua clădire, pentru că nu dispunem de bani pentru achiziţi