Introducerea ambalajelor generice pentru produsele din tutun a încurajat creşterea nivelului de conştientizare al micilor comercianţi din Australia privind comerţul ilicit, arată un studiu publicat de compania de cercetare Roy Morgan, conform unui comunicat de presă.
"Studiul arată faptul că nivelul de conştientizare al micilor comercianţi din Australia privind tutunul ilicit este ridicat şi a crescut după introducerea ambalajelor generice. Mai mult de patru din zece comercianţi percep comerţul ilicit ca având un impact negativ asupra afacerii lor şi o treime spun că au avut clienţi care au întrebat despre achiziţionarea tutunului ilicit", a declarat Jeff Rogut, Chief Executive Officer Australasian Association of Convenience Stores (AACS).
Aproape nouă din zece mici comercianţi preconizează, totodată, că viitoarea creştere cu 12,5% a accizelor în fiecare dintre următorii patru ani va accentua impactul negativ al comerţului ilicit asupra afacerii lor, se mai arată în studiul "The Impact of Plain Packaging on Australia Small Retailers" (Impactul Ambalajelor Generice asupra Micilor Comercianţi din Australia).
F.A. Introducerea ambalajelor generice pentru produsele din tutun a încurajat creşterea nivelului de conştientizare al micilor comercianţi din Australia privind comerţul ilicit, arată un studiu publicat de compania de cercetare Roy Morgan, conform unui comunicat de presă.
"Studiul arată faptul că nivelul de conştientizare al micilor comercianţi din Australia privind tutunul ilicit este ridicat şi a crescut după introducerea ambalajelor generice. Mai mult de patru din zece comercianţi percep comerţul ilicit ca având un impact negativ asupra afacerii lor şi o treime spun că au avut clienţi care au întrebat despre achiziţionarea tutunului ilicit", a declarat Jeff Rogut, Chief Executive Officer Australasian Association of Convenience Stores (AAC