Administraţia judeţeană intenţionează să facă angajări. Consiliul Judeţean va recruta personal pentru câteva zeci de posturi. Însă nu doar autorităţile judeţene sunt interesate de recrutarea de funcţionari, ci şi câteva instituţii din subordinea Consiliului Judeţean.
Aleşii judeţului au aprobat la începutul acestei săptămâni planul de ocupare a funcţiilor publice pentru aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean şi instituţiile publice subordonate. Administraţia judeţului are un total de 151 de funcţii publice ocupate, din maxim 176 de funcţii publice ce pot fi ocupate în instituţie. Autorităţile judeţene au de gând să le ocupe însă pe toate, pentru că în documentele deja aprobate în CJA figurează ca fiind vacante un număr de 25 de funcţii publice. Vor fi înfiinţate şi reorganizate mai multe funcţii şi de asemenea se vor face şi promovări. Cert este că, instituţia este interesată în total de recrutarea de personal pentru 24 de funcţii publice. Este vorba de consilieri juridici, consilieri asistenţi, consilieri principal şi consilieri superiori.
Angajări ar urma să se facă şi la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului. Aici sunt ocupate un total de 114 funcţii dintr-un total de 159 maxim disponibile. Figurează ca fiind vacante un număr de 44 de posturi, între care de inspector debutanţi, inspector asistenţi şi inspector superiori. La Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad ar urma să fie ocupată o singură funcţie şi anume, cea de director executiv. Postul de conducere este vacant în acest moment.
Nu în ultimul rând, Camera Agricolă, serviciul din subordinea Consiliului Judeţean ar urma să rămână cu acelaşi număr de posturi şi anume 17.
Administraţia judeţeană intenţionează să facă angajări. Consiliul Judeţean va recruta personal pentru câteva zeci de posturi. Însă nu doar autorităţile jud