Vremea proastă din timpul verii, creşterea accizei şi puterea de cumpărare încă „fragilă“ a românilor au determinat ca vânzările de bere din perioada iunie – august să fie mai slabe decât cele din acelaşi interval al anului 2012, spune Andrew Highcock, preşedintele Asociaţiei Berarii României, care acoperă 91% din piaţă.
„În timpul verii se fac 60% din vânzările anuale de bere, iar dacă trendul este negativ, influenţează tot anul. Probabil că anul acesta vara a fost mai slabă ca anul trecut“, a spus Highcock.
În luna iunie vânzările au scăzut cu 11%, în timp ce în iulie declinul a fost de 9% arată o analiză a ZF pe baza datelor de la Institutul Naţional de Statistică. Nu există informaţii publice disponibile despre evoluţia din august.
Andrew Highcock, care este şi preşedintele Ursus Breweries, a mai arătat că în timpul verii ploile au căzut după-amiază şi în weekend, tocmai atunci când consumul de bere a fost mai ridicat. „Perioada în care cade ploaia este foarte importantă, dacă este în timpul dimineţii sau după-amiază“. Continuarea pe ZFCorporate
Vremea proastă din timpul verii, creşterea accizei şi puterea de cumpărare încă „fragilă“ a românilor au determinat ca vânzările de bere din perioada iunie – august să fie mai slabe decât cele din acelaşi interval al anului 2012, spune Andrew Highcock, preşedintele Asociaţiei Berarii României, care acoperă 91% din piaţă.
„În timpul verii se fac 60% din vânzările anuale de bere, iar dacă trendul este negativ, influenţează tot anul. Probabil că anul acesta vara a fost mai slabă ca anul trecut“, a spus Highcock.
În luna iunie vânzările au scăzut cu 11%, în timp ce în iulie declinul a fost de 9% arată o analiză a ZF pe baza datelor de la Institutul Naţional de Statistică. Nu există informaţii publice disponibile despre evoluţia din august.
@N_