Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi&Saatchi, a fost ales pentru a doua oară consecutiv în funcția de președinte al Comitetului Director al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).
Ștefan Iordache, fondatorul Leo Burnett, a fost ales în funcția de vicepreședinte al comitetului director al organizației.
Decizia prin care Radu Florescu a fost reales președinte al UAPR a fost luată în cadrul celei mai recente Adunări Generale ale Uniunii Agențiilor de Publicitate din România.
Cine mai face parte din comitetul director
Adunarea Generală a UAPR a aprobat un nou comitet director, cu un mandat de 2 ani. Comitetul este condus de Radu Florescu (CEO Centrade Saatchi & Saatchi alături de:
Radu Florescu, Președinte al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR):
”Împreună cu noii mei colegi din UAPR suntem pregătiți să apărăm în continuare interesele agențiilor de publicitate din România și să rămânem transparenți. Vom susține de asemenea proiectele industriei de advertising și vom continua demersurile de educație în beneficiul profesioniștilor din industrie, oferind cursuri și specializari celor interesați de marketing, media și publicitate”.
Despre UAPR
UAPR este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei de advertising şi ridicarea standardelor profesionale. În acest sens, UAPR reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate şi de media de pe piaţa autohtonă de publicitate.
Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi&Saatchi, a fost ales pentru a doua oară consecutiv în funcția de președinte al Comitetului Director al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).
Ștefan Iordache, fondatorul Leo Burnett, a fost ales în funcția de vicepreședinte al comitetului director al organizației. @N