Peste 37 % dintre asiguraţii care au avut nefericirea să ajungă la spital sunt nemulţumiţi de personalul medical din spitalele judeţului, 2,5% spun că la internare n-au găsit personal la camera de gardă, în plus un procent important fiind de părere că sistemul de asigurări nu oferă serviciile de care au nevoie.
400 de asiguraţi din judeţ au fost chestionaţi în prima jumătate a anului pentru a se determina cât sunt de mulţumiţi de serviciile oferite în sistemul public de sănătate. Evaluarea a fost realizată la nivelul Casei Judeţene a Asigurărilor de Sănătate, pe două componente - medicina de familie şi serviciile oferite în sistemul spitalicesc. Rezultatele, deşi nu sunt îngrijorătoare, ridică totuşi semne de întrebare, destul de mulţi pacienţi declarându-se nemulţumiţi de servicii, de comportamentul personalului sau de beneficiile sistemului public. Dintre cei 200 de asiguraţi chestionaţi cu privire la serviciile oferite de medicii de familie, 32,5% consideră programarea la consult (procedură instituită prin norme) ineficientă. În ceea ce priveşte aprecierea asiguraţilor asupra comportamentului şi atitudinii medicului de familie, 55% din asiguraţii chestionaţi consideră că au beneficiat de toată atenţia şi înţelegerea, 35% au beneficiat parţial de atenţia şi înţelegerea medicului de familie, în timp ce 10% consideră că nu au fost trataţi cu atenţia cuvenită.
Deşi impresia generală despre serviciile oferite în spitale este ceva mai bună, 75% dintre cei 200 de pacienţi asiguraţi chestionaţi fiind în ansamblu mulţumiţi, există şi motive de insatisfacţie. 7,5% dintre intervievaţi s-au declarat nu foarte mulţumiţi de tratamentul de care au avut parte la internare, în plus 2,5% au declarat chiar că nu au găsit personal la camera de urgenţă. 37,2%, un procent foarte mare, critică atitudinea personalului medical, fiind, de altfel, aspectul care a nemulţumit