NN este noul nume sub care va opera, după anul 2014, compania ce va reuni diviziile europene de asigurări, pensii și investiții ale ING Grup.
Așa cum a fost anunțat în trecut, pregătirile ING pentru realizarea scenariului de bază de separare a diviziilor europene de asigurări, pensii și managementul investițiilor prin intermediul unei oferte publice inițiale (IPO) sunt în plină desfășurare. Tranzacția este planificată pentru anul 2014, în funcție de condițiile de piață.
În practică, procesul operațional de rebranding va începe doar după listarea cu succes pe piața de capital. Până atunci, diviziile care includ ING Insurance, ING Investment Management și Nationale-Nederlanden vor continua să își desfășoare activitatea sub numele actuale.
“Pregătirile pentru a deveni o companie independentă avansează conform planului. Anunțul de astăzi privind viitorul brand NN este un moment important și subliniază faptul că ne aflăm în etapa finală de reorganizare a ING Grup. Pe parcursul acestei perioade de schimbare, vom continua să construim un viitor puternic și sustenabil pentru activitățile noastre, păstrând ca prioritate absolută nevoile clienților noștri”, a declarat Ralph Hamers, CEO al ING Grup.
Activitățile de asigurări ale ING au un istoric de 170 de ani. De-a lungul anilor, Nationale-Nederlanden, ING Investment Management și ING Insurance și-au construit poziții de top în Europa printr-o prezență puternică în mai mult de 15 țări. Peste 12.000 de angajați oferă servicii de asigurări, pensii, investiții și servicii bancare unui număr de peste 15 milioane de clienți.
“Suntem bucuroși să anunțăm astăzi NN ca fiind viitorul nostru nume și logo. Construim o nouă companie care reunește numele a trei lideri europeni în domeniul asigurărilor și managementului investițiilor sub un nou brand puternic. Chiar dacă NN este un brand nou, el se bazeaz