Trei posturi au dat partida Steaua – Chelsea, de pe Arena Națională: TVR 1, Dolce Sport și Digi Sport. Câți români s-au uitat la fiecare canal?
TVR 1. Pe postul public s-au uitat, în medie, aproape 1,9 milioane de telespectatori pe minut, dintre care 900.000 din orașe. TVR 1 a fost pe primul loc în audiențe la nivelul întregii țări. La orașe, categoria Alții (unde este inclus și Digi Sport) a fost peste postul public.
DOLCE SPORT. Televiziunea deținută de Romtelecom a avut, în medie pe minut, aproape 350.000 de români pe post, dintre care 131.000 din orașe. A fost pe locul opt.
DIGI SPORT. Canalul RCS&RDS nu este măsurat în audiențe. Totuși, aseară, categoria Alții (unde sunt incluse toate posturile nemăsurate) a avut cifre mult mai bune decât într-o zi fără meci și a ocupat primul loc la nivel național și poziția a doua la orașe.
Nu se poate spune exact câți români s-au uitat la alte posturi nemăsurate și câți la Digi Sport, dar o mare parte au ales partida de fotbal.
De remarcat, pe intervalul partidei, și celelalte locuri din clasament. Cu Suleyman și apoi cu WowBiz, Kanal D a fost înainte de Antena 1 (cu Mireasă pentru fiul meu și Capatos), și de Pro TV.
SEGMENTUL COMERCIAL. Postul public a fost pe prima poziție și la categoria comercială: 463.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut (8,3 rating). Următorul clasat a fost Kanal D, cu 254.000 (4,5 rating).
Audiența posturilor TV pe intervalul meciului Steaua – Chelsea, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV pe intervalul meciului Steaua – Chelsea, în mediul URBAN:
*Ra