Proiectul, dezvoltat de AFI Europe, ofera o suprafata totala inchiriabila (GLA) de 33.000 mp, disponibila pe doua nivele. Parterul este rezervat serviciilor si activitatilor de zi cu zi, in timp ce etajul este dedicat modei. Activitatile de divertisment sunt localizate pe ambele etaje ale centrului comercial.
Coridoare largi, un acoperis transparent cu vedere la cer, 100 de branduri si 7.000 mp de spatii de entertainment.
Centrul comercial are ca ancora un hypermarket Cora, care ocupa 13.000 mp.
AFI Palace Ploiesti este inchiriat in proportie de aproape 100% de branduri de fashion precum Koton, H&M, Reserved, Musette, TimeOut, Collins, Nike, Aldo, Otter, Lee Cooper, Il Passo, Jolidon, Massini, Motivi, Jack and Jones, Braiconf, Kenvelo, Cropp Town, Leonardo, House, Carpisa si altele. Intersport, Flanco, EMag, Smyk, Douglas, Sabon, libraria Carturesti, DM, Animax sau Kitchen Shop alaturi toti operatorii de telefonie mobila au de asemenea unitati deschise in mall.
Citeste si:GolinHarris a castigat contul AFI Europe Romania, dezvoltatorul mall-ului din Cotroceni si de la PloiestiMallul AFI din Ploiesti, inchiriat 90% cu 4 luni inainte de finalizare.Veniturile centrului comercial AFI Palace Cotroceni, in crestere cu 10%
KFC, McDonald’s, Brioche Doree, restaurantul libanez El-Bacha, Pizza Dominium si Pizza Bonita, Thang Long, restaurantul grecesc Spartan sau Food of Persia completeaza mixul de chiriasi.
In ceea ce priveste partea de divertisment si petrecere a timpului liber, AFI Europe a optat pentru acelasi concept implementat si in centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucuresti, care include complexul Cinema City dotat cu 6 ecrane, un patinoar interior de 500 mp ce va fi functional tot timpul anului, un casino MaxBet, un loc de joaca pentru copii in interiorul mallului, arena pentru patinaj (patine sau role), Cinema XD (cinema vi