Lenovo a lansat astăzi sapte dispozitive cu touch, lansate în colaborare cu Windows şi Intel. Pentru că PC-ul "se transformă", după cum afirmă Tudor Galoş, Consumer Marketing Manager Microsoft, iar oamenii au tendinţa de a-l înlocui cu tableta, Lenovo propune noi modele de dispozitive destinate atât divertismentului, cât şi productivităţii. Produsele se adresează segmentului consumer, pieţei medii disponibile la un preţ decent, conform Aurel Netin, Country General Manager pentru Lenovo România, Moldova şi Bulgaria.
Până pe 13 octombrie, produsele noi de la Lenovo vor putea fi văzute în Afi Palace Cotroceni, locul în care au şi fost prezentate astăzi. E vorba de trei tablete cu Android şi una cu Windows 8, cele cu Android fiind gândite pentru segmentul entry-level. Pe piaţa locală, compania speră să ajungă la 10% cotă până la finalul anului fiscal, ceea ce înseamnă aprilie 2014, a afirmat Aurel Netin, country general manager pentru Lenovo România, Moldova şi Bulgaria.
Lenovo A1000 are un ecran de 7.0", ideală pentru a asculta muzică. Designul economic cu difuzoare optim amplasate, îmbunătăţite cu tehnologia Dolby, vă va oferi o incredibilă experienţă stereo. A1000 conferă o experienţă muzicală accesibilă şi portabilă.
Noua tabletă A3000, cu ecran de 7.0" şi cu o grutate de numai 345g, e atât de mică, încât îţi încape chiar şi în buzunar. Procesorul Quad-Core este ultra-rapid, ceea ce face tableta Lenovo A3000 ideală pentru jocuri, în timp ce tehnologia opţională HSPA+ 3G oferă o viteză uimitoare a conexiunii la internet.
Tableta Lenovo S6000, ultra-subţire şi uşoară, este special concepută pentru o redare video de înaltă calitate. Având doar 8.6 mm grosime, ecran HD de 10.1" cu unghi de vizibilitate de 178 de grade şi procesor Quad-Core, îţi va oferi un impact fără precedent.
Tableta Lenovo Miix vine cu un ecran de 10.1