Cel mai dorit job din cadrul companiei RCS-RDS, unul dintre cei mai mari furnizori locali de servicii de comunicaţii, este la ora actuală cel de operator call center.
Peste 3.400 de persoane au aplicat în ultimele săptămâni pentru un astfel de loc de muncă, în ciuda faptului că pentru a fi recrutate trebuie să cunoască foarte bine trei limbi străine, mai exact italiana, spaniola şi engleza, potrivit anui anunţ de angajare postat pe portalul Best Jobs. Spre comparaţie, postul de trainer pentru limba spaniolă este dorit de 249 de persoane, iar pentru cele de web developer şi de inginer QoS au aplicat doar 80.
Recrutările se fac pentru birourile companiei din Bucureşti, Braşov şi Cluj Napoca, iar viitorii angajaţi se vor ocupa, printre altele, cu preluarea apelurilor clienţilor RCS-RDS şi cu acordatea suportului necesar pentru rezolvarea problemelor acestora.
Cât câştigă un operator call center RCS-RDS
O persoană care lucrează ca operator call center pentru RCS-RDS câştigă lunar un salariu net de 2.100 de lei, potrivit unor surse din piaţă, citate de gândul.
În cazul în care angajaţii se ocupă de clienţii business ai companiei, câştigul lor poate să crească până la 2.300 de lei pe lună.
Operatorii primesc, pe lângă salariu, doar prime de Crăciun care pot varia între 800 de lei şi 1.000 de lei.
Profilul candidatului ideal: cunoaşte trei limbi străine şi este "rezistent în situaţii dificile"
Pentru ocuparea posturilor vacante de operator call center, reprezentanţii furnizorului de servicii de comunicaţii caută persoane care să cunoască foarte bine trei limbi străine, respectiv italiana, spaniola şi engleza, care să aibă abilităţi de comunicare şi de prezentare foarte bune şi o atitudine proactivă, după cum se explică în anunţul de angajare.
Viitorii angajaţi trebuie să ştie, de asemenea, să utilizeze calculatoare